Znaleziono 0 artykułów
03.05.2021

Redakcja poleca: Helmut Newton, Face Boom, Summer Camp

Helmut Newton (Fot. Getty Images)

W pierwszym tygodniu maja przyglądamy się twórczości znanego fotografa, dbamy o odpowiednią pielęgnację, marzymy o eleganckim wnętrzu oraz snujemy wakacyjne plany.

Film: Pokaz specjalny dokumentu „Helmut Newton. Piękno i bestia”

Helmut Newton (Fot. Materiały prasowe)

Był jednym z największych prowokatorów fotografii XX wieku. Helmut Newton skupiał się na kobiecym ciele, w odważny sposób prezentując nagość. Na tło czarno-białych fotografii wybierał wytworne wnętrza hoteli czy ogromnych willi. Jego zdjęcia publikowały najważniejsze magazyny o modzie – „Vogue” i „Harper’s Bazaar”, a także „Stern” czy „Playboy”. Realizował wiele kampanii reklamowych. W filmie „Helmut Newton. Piękno i bestia” zaskakujący obraz mistrza odkrywają fotografowane przez niego top modelki, gwiazdy i aktorki: Catherine Deneuve, Grace Jones, Charlotte Rampling, Isabella Rossellini czy Claudia Schiffer. 4 maja o godz. 20.00 na platformie MOJEeKINO.pl odbędzie się specjalny pokaz filmu.

Uroda: Kosmetyki FaceBoom SuperStar

(Fot. Materiały prasowe)

Po sukcesie linii do pielęgnacji ciała BodyBoom oraz do pielęgnacji twarzy FaceBoom marka powraca z nowościami. W linii produktów SuperStar, która jeszcze w maju pojawi się na polskim rynku, znajdziemy trzy wyjątkowe kosmetyki: masło do oczyszczania i demakijażu (koi i łagodzi podrażnienia, usuwa nawet wodoodporny makijaż, a w kontakcie z wodą zmienia się w przyjemny olejek), nawilżająco-rozświetlający krem do twarzy i pod oczy (stworzony z myślą o suchej i pozbawionej blasku cerze, łagodzi zaczerwienienia, nawilża i odżywia skórę) oraz nawilżająco-rozświetlającą piankę do mycia twarzy (oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i resztek makijażu oraz nawilża cerę). Idealny zestaw do wiosennej pielęgnacji.

Kultura: Międzynarodowa Interdyscyplinarna Akademia Summer Camp

(Fot. Materiały prasowe)

Lato spędzone w gronie artystów? Nowy Teatr ogłosił nabór do drugiej edycji Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Akademii Summer Camp. Przez dwa tygodnie artyści będą wymieniać się doświadczeniami, nawiązywać nowe kontakty i przede wszystkim wspólnie tworzyć. Tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia są „Nowe Zasady”, a wśród prowadzących wykłady, warsztaty i spotkania znaleźli się: Culture for Climate Collective, Fragan Gehlker, Zofia Krawiec, Adrian Kręzlik, Anna Nowicka & Shelley Etkin, Noviki, Radio Kapitał, Sean Palmer, She She Pop, Justyna Sobczyk & Justyna Wielgus, Prodromos Tsinikoris i Marta Ziółek.

Dizajn: Kolekcja White Opal Ceramiki Tubądzin

(Fot. Materiały prasowe)

Prawdziwe piękno kryje się w otaczającej nas przyrodzie, która od lat fascynuje nie tylko artystów, ale także projektantów wnętrz. – Szukając inspiracji, wystarczy uruchomić wrodzoną pasję obserwowania. Nieregularne, fantazyjne i pierwotne inkluzje obecne we wnętrzu minerału przypomniały mi wybrzeże Australii. Łagodne linie piasku, fal, wydm układają się w kompozycję, którą natura namalowała sama. To obraz, którego nie warto poprawiać – mówi Katarzyna Malinowska, autorka kolekcji White Opal ceramiki Tubądzin. Projektantka wzięła na warsztat naturalną urodę opalu, którą możemy podejrzeć na dużym formacie dzięki wykorzystanym przez markę technologiom. Kolekcja płytek White Opal to idealne rozwiązanie do nowoczesnych wnętrz, które uosabiają harmonię i elegancję.

Moda: Sneakersy Alexandra K

(Fot. Materiały prasowe)

Raport „Consumers’ Adaptation to Sustainability in Fashion” przygotowany przez BCG i „Vogue Polska” zbadał, w jaki sposób pandemia koronawirusa wpłynęła na zachowania konsumenckie, oraz sprawdził, czy Polacy są skłonni zapłacić więcej za produkty ekologiczne. Według naszych badań 75 procent konsumentów uznaje zrównoważony rozwój za istotną kwestię. Modę zrównoważoną kupujący wybierają głównie, by chronić środowisko (42 procent), z troski o przyszłe pokolenia (30 procent), a także o własne zdrowie (27 procent). Polskie marki coraz częściej szukają innowacyjnych rozwiązań, które pomogą zadbać o środowisko naturalne. Jedną z nich jest Alexandra K, która pod koniec maja wprowadza na rynek buty wykonane z grape leather, materiału charakteryzującego się wysoką zawartością surowców roślinnych, odnawialnych i pochodzących z recyklingu. Sneakersy Bliss powstały z włoskiej tkaniny, której głównym składem jest biomasa z resztek winogron po produkcji wina. Lekkie, oddychające i przede wszystkim wygodne sprawdzą się perfekcyjnie tego lata.

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę