Znaleziono 0 artykułów
12.10.2023

„Space is a place”: „Vogue Polska” zaprasza na panele dyskusyjne dla miłośników designu

12.10.2023
The Good Living, fot. dzięki uprzejmości marki

Działając oddolnie jako inicjatywa Comune, właściciele dwóch brandów: Lexavala i The Good Living & Co., organizują wystawy, które promują ciekawych designerów, oraz są platformą wymiany doświadczeń i nawiązywania współpracy. 18 października 2023 roku w przestrzeni biurowca HOP zaprezentują 22 twórców z Polski i ze świata. Obok znanych marek, jak Pani Jurek, Bimer Light, UAU Project czy ukraiński Noom Home, pojawią się także te do odkrycia przez szeroką publiczność. Z tej okazji „Vogue Polska”, patron wystawy „Space is a place”, zaprasza na panele dyskusyjne z twórcami. Wydarzenie jest otwarte dla publiczności.

Bimer Light, fot. dzięki uprzejmości marki

Jak budować historię wokół małej marki 

Środa, 18 października, godz. 18,
przestrzeń wystawy „Space is a place”, IV piętro biurowca HOP, ul. Chmielna 132 w Warszawie, wstęp wolny

O tym, że Instagram zmienił się w wielkie targi designu, które użytkownicy codziennie przemierzają, scrollując profile twórców z całego świata, wiemy nie od dziś. Wydaje się, że zdrowa konkurencja, bezpośredni kontakt z odbiorcami i możliwość sprzedaży bez pośredników są dużą szansą dla małych marek. Ale zagrożeń też jest bardzo wiele – od utonięcia w bogactwie propozycji przez plagiatowanie produktów, a na wyczerpaniu i frustracji po wdrożeniu nieskutecznej komunikacji kończąc.

Z Yaniną Trapachką i Poliną Hilburd z agencji 2inCreatives, specjalizującej się w komunikacji na Instagramie, porozmawiamy o najczęściej popełnianych błędach oraz dobrych wzorcach i praktykach. Przemysław Nieciecki i Basia Kuligowska z Pion Studio opowiedzą o założeniach dobrej sesji zdjęciowej i kluczu wyboru pojedynczych zdjęć. Natomiast Katarzyna Baumiller przybliży perspektywę architektki szukającej w sieci nowego i jakościowego designu, który może wdrożyć w nowych realizacjach. Rozmowę poprowadzi Basia Czyżewska, redaktorka kreatywna „Vogue Polska”.

Szymon Keller, fot. dzięki uprzejmości marki

Projektant(ka) wnętrz tworzy produkt, po czym zakłada markę. I co się dzieje dalej?

Sobota 21.10 godz 12,
przestrzeń wystawy „Space is a place” , IV piętro biurowca HOP, Chmielna 132 w Warszawie, wstęp wolny

W jakich okolicznościach powstał ich pierwszy produkt? Dlaczego zdecydowali się na uruchomienie produkcji? Czy marka to twórcza odskocznia, czy pełnoprawny biznes, który chcą rozwijać? Jak dzielą czas i obowiązki i jakie napotykają wyzwania – na te pytania poszukamy odpowiedzi w debacie uznanych projektantów i projektantek wnętrz, którzy tworzą też autorskie brandy. W panelu poprowadzonym przez Basię Czyżewską wystąpią: Marek Bimer i Natalia Bimer (Bimer Light), Agata Knorowska (Branik Delight) i Szymon Keller (Szymon Keller).

Kiedy design staje się obiektem kolekcjonerskim?

Sobota 21.10 godz 13,
przestrzeń wystawy „Space is a place” , IV piętro biurowca HOP, Chmielna 132 w Warszawie, wstęp wolny

Collectible design to silny trend, w którym obiekt użytkowy ucieleśnia też określoną ideę i staje się dziełem sztuki. Powstające w pojedynczych egzemplarzach prace są funkcjonalnymi rzeźbami, instalacjami, obiektami, z którymi można obcować na co dzień. Co nie zmienia tego, że skupiają uwagę kolekcjonerów i tak jak sztuka wydają się dobrym pomysłem na inwestowanie. Aleksandra Krasny, autorka „Vogue Polska”, razem z designerami Moniką Patuszyńską, Janem Garncarkiem i Janem Glińskim, a także doświadczonym galerzystą reprezentującym m.in. Oskara Ziętę, Łukaszem Gorczycą, zastanowią się, jak collectible design rozwija się w Polsce, czy nasz rynek jest na niego gotowy i jaką wartość wnosi do codzienności.

Basia Czyżewska
Proszę czekać..
Zamknij