Tuugether Forever. Polskie top modelki spotkały się w kampanii Tatuum

Polskie top modelki, Lidia Popiel, Ewa Witkowska, Zuzanna Bijoch, Julia Banaś i Maddie Kulicka, wystąpiły w kampanii Tuugether Forever. Marka Tatuum ogłosiła właśnie, że jej ubrania będą chronione dziesięcioletnią gwarancją.
Branża mody zatraciła się w rozpędzonym cyklu trendów. Przez fast fashion zapomnieliśmy o tym, że ubrania powinny towarzyszyć nam latami. Choć wiele marek wyraża chęć postępowania zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, często kończy się jedynie na szczytnych deklaracjach. Tatuum realnie przeciwstawia się nadprodukcji ubrań, ich krótkiej dacie ważności i systematycznemu obniżaniu jakości.


Jak głosi hasło kampanii Tuugether Forever, projekty Tatuum zostają z nami na zawsze. Marka jako pierwsza w Europie obejmuje ubrania dziesięcioletnią gwarancją i wdraża program dożywotniej ochrony odzieży dla członków klubu lojalnościowego. – Od lat szczycimy się poziomem reklamacji poniżej 1 proc. Chcemy być jeszcze lepsi. Dlatego wprowadzamy gwarancję na nasze ubrania na okres aż 10 lat. Jednocześnie uruchamiamy dożywotnią ochronę serwisową – obiecuje Paweł Kapłon, prezes Tatuum. Zgodnie z nowymi założeniami ubrania Tatuum będzie można zwrócić na gwarancji nawet po 10 latach od zakupu, a bezterminowo – oddać do poprawek krawieckich.
To nie wszystko. Tatuum idzie o krok dalej, wyznaczając standardy dla całej branży. Powołana przez odpowiedzialną społecznie markę Tatuum Longevity Foundation będzie wspierać inicjatywy promujące długie życie ubrań. – W niebywale pędzącym i zwariowanym świecie mody, zdominowanym przez fast fashion, potrzebny jest silny i wyraźny głos, który wskaże to, co autentyczne, i wyjaśni, na czym polega odpowiedzialna moda – tłumaczy Paweł Kapłon.

Idee zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialnej mody i ponadczasowej jakości ucieleśnia kapsułowa kolekcja Tatuum na sezon jesień-zima 2025. Stonowane odcienie piaszczystej plaży, wrzosowiska, oliwek czy gorzkiej czekolady, klasyczne fasony, takie jak trencze, spódnice midi czy swetry z dekoltem w serek, starannie wyselekcjonowane tkaniny na czele z kaszmirem, wełną merino czy wełną double face, która umożliwia odszycie płaszczy bez podszewki – tu nic nie jest dziełem przypadku. – Taki efekt nie jest łatwy do osiągnięcia – wymaga wiedzy o konstrukcji, technologii, niciach, ściegach i tkaninach. I właśnie taka wiedza wyróżnia nasz zespół produktowy – dodaje Izabella Cichocka, podkreślając znaczenie wieloletniego doświadczenia, jakim dysponuje Tatuum.

Wszystkie elementy kolekcji można ze sobą dowolnie łączyć. Beżowy garnitur nosić w komplecie albo wykorzystać marynarkę w duecie z jeansami, golfy włożyć pod żakiet albo nosić solo, tworzyć total looki w ciepłej tonacji brązu albo przełamywać ciemniejsze odcienie przypominającą o lecie oliwką.

Projektanci, mistrzowie krawiectwa, rzemieślnicy zadbali o każdy detal. Tatuum to moda, która nie wychodzi z mody. Zamiast wpisywać się w przelotny trend, ubrania marki wyglądają dobrze niezależnie od sezonu. Właśnie dlatego klientki pozostają jej wierne od lat, a ulubione rzeczy noszą latami. – Wiemy, że nasze klientki noszą ubrania Tatuum nawet po kilkanaście lat. Wracają do nich, bo nasze wzornictwo pozostaje uniwersalne, oryginalne, autentyczne i prawdziwe. I co równie ważne – trwałe. Dba o to sztab technologów i konstruktorów. Przed rozpoczęciem produkcji każdy model przechodzi testy potwierdzające jakość. Dziś, gdy większość firm przyspiesza tempo, my stawiamy jeszcze bardziej na trwałość i ponadczasowość – i to jest nasza prawdziwa wartość – tłumaczy Izabella Cichocka, dyrektorka kreatywna marki.

Te wartości reprezentują także polskie top modelki, które wystąpiły w kampanii kolekcji. Choć należą do różnych pokoleń, wszystkie słyną z nienagannego stylu, pasji, piękna i osobowości, które zapewniły im trwały sukces w branży mody. – Najlepiej czuję się w ubraniach, jeśli wiem, że powstały dzięki pracy osób wkładających w nie swoje serce, doświadczenie i wiedzę. To właśnie dla mnie oznacza doskonałe rzemiosło – ubrania, które chcę nosić, bo łączą w sobie kunszt i szlachetność wykonania – mówi Lidia Popiel, modelka, fotografka, ikona stylu. W kampanii towarzyszą jej Ewa Witkowska, która w latach 90. jako jedna z pierwszych Polek w historii podbiła światowe wybiegi, Zuzanna Bijoch, która pracowała dla największych domów mody – Diora, Prady czy Valentino, a dziś spełnia się w świecie nowojorskiej finansjery na Wall Street, ulubienica „Vogue’a”, Julia Banaś, oraz Maddie Kulicka, która na paryskich pokazach realizuje swoją pasję, tworząc ceramiczne lampy. – Na co dzień obcują z esencją mody, jednak wszystkie prywatnie stawiają na ponadczasowe ubrania, wybierają klasykę i wygodę. I jak widać, niezależnie od wieku. I pod tym względem znakomicie pasują do Tatuum – mówi Paweł Kapłon.
Top modelki stanęły przed obiektywem Łukasza Pukowca, którego zdjęcia zdobią kampanie Chanel, Jacquemusa czy Victorii Beckham. Ponadczasowe piękno fotografii podkreśla fakturę tkanin, szlachetną gamę kolorystyczną i, przede wszystkim, niezwykłą energię kobiet, dla których marka Tatuum projektuje ubrania na całe życie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.