Znaleziono 0 artykułów
14.10.2020
Artykuł sponsorowany

Ukłon w stronę tradycji i poszukiwanie nowości przez czekoladową markę

(Fot. Materiały prasowe)

Tradycje wedlowskich czekolad sięgają 1851 roku. Od prawie 170 lat marka dostarcza czekoladowej przyjemności, której sekret tkwi w niezwykłych recepturach na bazie ziaren kakaowca z Ghany. Czekolady niezmiennie od pokoleń zdobywają serca wielbicieli słodkości. Podobnie jak przedwojenny logotyp, który w nowej wersji trafił na opakowania czekolad E.Wedel.

Inne opakowania, te same czekolady

Chłopiec i zebra od sierpnia pojawili się na nowych opakowaniach E.Wedel. Stali się bohaterami serii scenek rodzajowych, które przedstawiają codzienne, małe przyjemności. Postacie wspólnie łowią ryby, oglądają gwiazdy czy czytają prasę. Pojawiają się na charakterystycznym dla marki niebieskim tle, które w unowocześnionej wersji nabiera lżejszego, błękitnego odcienia przy czekoladach mlecznych, a także dynamicznego granatu na czekoladach gorzkich.

(Fot. Materiały prasowe)

– Nowe opakowania są odpowiedzią na potrzeby estetyczne naszych konsumentów. Nowa szata graficzna wyróżnia się zarówno niepowtarzalnym designem, jak i ciekawym zaprezentowaniem drobnych codziennych przyjemności, w trakcie których możemy smakować pyszne czekolady – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel, i dodaje – Dodatkowo, na nowych opakowaniach znajdziemy naszych bohaterów, chłopca i zebrę, którzy są obecni w komunikacji marki od 1926 r. Wprowadzając zmiany, pamiętamy o niezwykłej historii marki oraz jej kultowym symbolu.    

Zapomniana perełka z czasów międzywojennych

(Fot. Materiały prasowe)

Postać chłopca w czerwonym ubraniu, siedzącego na zebrze z tabliczkami czekolady, może przywodzić na myśl neon u zbiegu ulic Górskiego i Szpitalnej w Warszawie. Umieszczony na samym szczycie zabytkowej kamienicy ozdabia flagowy sklep marki. U innych obrazek może przywoływać dawne opakowania E.Wedel, które są szczególnie wspominane przez ich rodziców czy dziadków. Słynny logotyp został zaprojektowany, na zlecenie Jana Wedla, w latach 20. w Paryżu przez włoskiego artystę Leonetto Cappiello, który był wziętym w Europie grafikiem reklamowym. W jego portfolio obok prac dla E.Wedel znajdziemy plakaty produktów takich marek, jak Campari, Cinzano czy Pellison.
Dziś po blisko stu latach możemy na nowo odkryć kunszt jego zabawnego rysunku m.in. na odświeżonych opakowaniach E.Wedel.

Nowe pola poszukiwań

(Fot. Materiały prasowe)

Mocno Mleczna czekolada charakteryzuje się gładką i jedwabistą konsystencją, która sprawia, że przyjemnie rozpływa się w ustach. W sklepach pojawiła się w postaci czekolady pełnej i trzech wariantów z dodatkami: pysznymi bakaliami, wyśmienitymi orzechami laskowymi i chrupiącymi płatkami kukurydzianymi. To produkty, które podbiją serca wielbicieli tabliczek czekolady, bo jego recepturę stworzyła czekoladniczka

(Fot. Materiały prasowe)

Renata Kamińska. Wedlowska doświadczona projektantka smaku w swojej dotychczasowej karierze stworzyła wiele fantastycznych receptur, m.in. gorzką czekoladę E.Wedel czy oryginalną białą czekoladę karmelową. Po spróbowaniu nowej Mocno Mlecznej musimy przyznać, że jest równie pyszna!

Redakcja Vogue.pl
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę