Znaleziono 0 artykułów
07.12.2020

Świąteczna kampania marki H&M na 2020 rok

Anna Konieczyńska

Najwyższy czas pożegnać 2020 rok. Marka H&M nową kampanią daje nam nadzieję na to, że kolejny będzie lepszy – pełen bliskości, radości i wolności.

Chcę uczynić świat lepszym miejscem poprzez moją muzykę. Wiersz noworoczny jest bardzo mocny – to życzenie na przyszłość – mówi o filmie H&M jego gwiazda, Koffee, nagrodzona Grammy. – Z myślą o przyszłości chcemy pokazać nasze zaangażowanie, aby odegrać rolę w budowaniu lepszej przyszłości – dodaje Sara Spännar, Head of Marketing & Communication w H&M. Ze współpracy jamajskiej artystki reggae i szwedzkiej marki powstała najbardziej wzruszająca kampania reklamowa roku.

 

W filmie Koffee snuje marzenia i plany na 2021 roku. Pragnie pożegnać czas izolacji, strachu i zamknięcia, by powitać jeszcze cieplejszą bliskość, jeszcze radośniejszy optymizm, jeszcze bardziej otwartą wspólnotę. – Powitajmy nowe spotkania, wyjdźmy poza strefę komfortu, dajmy się ponieść przyjemności – mówi.

Gdy zostawimy za sobą mijający rok, przepracujemy trudne doświadczenia i spojrzymy z nadzieją na przyszłość, okaże się, że lepszy świat już tu jest. Oparty na miłości, szacunku i tolerancji – do siebie, siebie nawzajem i tego, co nas otacza. Świata przyszłości nie da się zbudować bez zrównoważonej mody, dlatego w filmie i towarzyszącej mu sesji pokazano ubrania z kolekcji aktualnej (uszyte z materiałów ze zrównoważonych źródeł) i rzeczy vintage. Bohaterki zdjęć noszą to, w czym czują się najlepiej – miękkie dzianiny albo cekinowe sukienki. Moda codzienna stopiła się z wieczorową. Równie dobrze możemy włożyć małą czarną i pełną przepychu biżuterię do pracy albo na spotkanie z przyjaciółmi wskoczyć w wygodny dres. Na zdjęciach oglądamy drugą odsłonę świątecznej kolekcji H&M. Nie mogło zabraknąć ubrań na specjalną okazję – lśniących sukienek, cekinowych topów i legginsów, smokingowych marynarek. Równie dużo tu casualu na chłodne dni – obszernych kurtek, wełnianych spodni, przytulnych swetrów. W obliczu lockdownu większość czasu spędzamy w domu, więc z niespotykaną wcześniej pieczołowitością wybieramy zestawy codzienne – bluzy, getry, piżamy, dresy, a pod spodem – komfortową bieliznę. Style się mieszają, tak jak pory dnia i okazje. Gdy nie ma ograniczeń, puszczamy wodze wyobraźni. A wtedy nic nie jest niemożliwe. Do zobaczenia w 2021 roku!

1/14Zobacz wzruszający film H&M na święta

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Świąteczna kampania marki H&M na 2020 rok
Proszę czekać..
Zamknij