Znaleziono 0 artykułów
23.05.2018

10 Kobiet, 10 Miast, 10 Lat

Kobieta w Warszawie (Fot. Materiały prasowe)

Najmłodsza marka w portfolio Inditexu, obchodzi właśnie swoje dziesiąte urodziny. Z tej okazji Uterqüe zaprosiło do współpracy młodą artystkę Inés Maestre, która stworzyła serię portretów dziesięciu kobiet.

Hiszpańska marka obecna jest na polskim rynku od niespełna dwóch lat, jednak może pochwalić się o wiele dłuższą historią. Marka Uterqüe powstała w 2008 roku i wyspecjalizowała się w wysokiej klasy akcesoriach, bo według filozofii marki to one stanowią podstawowy element kobiecej garderoby. Ekskluzywne i ręcznie wyrabiane dodatki takie jak buty, torebki czy paski szczycą się metką made in Spain i wspierają lokalne tradycje oraz rękodzielnictwo. Po pewnym czasie marka rozszerzyła swój asortyment o kolekcję ready-to-wear, którą również cechuje wysoka jakość oraz ponadczasowość.

Kobieta w Lizbonie (Fot. Materiały prasowe)

Po wcześniejszym sukcesie projektów artystycznych z 2017 roku z Clàudią Valsells, Reginą Giménez oraz Aldo Chaparro’nem, którzy przekształcili butiki marki w minigalerie sztuki, marka postanowiła po raz kolejny połączyć siły ze światem sztuki. 

Z okazji swoich dziesiątych urodzin Uterqüe zaprosiło do współpracy hiszpańską artystkę Inés Maestre. Ilustratorka i przedstawicielka pokolenia millenialsów, ma już na swoim koncie współpracę z takimi tytułami jak „Vogue”, „Vanity Fair” czy „i-D”. Młoda artystka, nazywana „Hopperem pokolenia millenialsów” stworzyła serię 35 portretów kobiet. To hołd, który hiszpańska marka oddaje swoim muzom. Każdy portret jest inny, z inną scenerią, ale łączy je obraz silnej, eleganckiej i wyrafinowanej kobiety. Niezależnie od tego czy spaceruje po ulicach Paryża czy odwiedza nocne kluby w Londynie każda z nich ma na sobie projekty z najnowszej kolekcji marki na sezon wiosna-lato 2018.

Dzieła Inés można podziwiać od 7 maja na witrynach flagowych butików Uterqüe, w tym także w Warszawie. Co więcej prace Hiszpanki zostały wydane w formie albumu „Uterqüe Art Essays; cahier d’art”, który pojawił się w limitowanej edycji 500 egzemplarzy.

Witryna butiku marki z pracami Inés Maestre (Fot. Materiały prasowe)

Dziesiąte urodziny to także świetny moment, żeby odnowić wystrój butików. Pod nazwą „The Apartment”, kryje się koncepcja inspirowana estetyką ruchu Mid Century z lat pięćdziesiątych. Wystrój salonów ma przypominać przytulne, wypełnione sztuką kalifornijskie apartamenty z tamtego okresu.

Kobieta w Barcelonie (Fot. Materiały prasowe)

 

Katarzyna Pietrewicz
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę