Znaleziono 0 artykułów
05.04.2019

Beyoncé kreatywną konsultantką Adidasa

05.04.2019
Beyonce (Fot. Kevin Mazur, Getty Images)

Sporo mówiło się ostatnio o nowym albumie Beyoncé i dokumencie, który miałby wyprodukować Netflix o kulisach jej ikonicznego koncertu podczas zeszłorocznej Coachelli. To jednak tylko pogłoski. Pewniakiem za to jest projekt zupełnie innej natury. Amerykańska wokalistka została bowiem nową kreatywną konsultantką Adidasa. To największa współpraca sportowego giganta od czasu podpisania kontraktu z Kanye Westem.

W ramach współpracy z Adidasem Beyoncé stworzy autorską linię odzieży i obuwia, ale także wskrzesi autorską markę Ivy Park, którą powołała do życia w 2016 roku. Mimo relaunchu tej ostatniej pod marketingowym parasolem Adidasa, amerykańska wokalistka pozostanie stuprocentową właścicielką firmy, aby – cytując przedstawicieli sportowego giganta – „kontynuować swoją podróż jako pierwszej w historii czarnej kobiety, posiadającej całkowitą kontrolę nad marką z nurtu athleisure”.

Beyonce i Jay-Z podczas trasy koncertowej On The Run III (Fot. Kevin Mazur, Getty Images)

Zakres przywilejów i obowiązków, jakie wraz z podjęciem kreatywnej współpracy z Adidasem otrzyma Beyoncé przypomina te, jakie dostał inny kreatywny partner niemieckiej marki, Kanye West. Wśród ubrań, butów i dodatków, któ®e wokalistka stworzy dla Adidasa, znajdą się zarówno te przeznaczone dla profesjonalnych sportowców, jak i  kwalifikujące się do modnego nurtu athleisure. – To dla mnie współpraca życia – mówi o nowej przygodzie Beyoncé. – Adidas osiągnął ogromny sukces w przekraczaniu kreatywnych granic. Wyznajemy tę samą filozofię, w której na czele biznesu stoją przede wszystkim kreatywność, samorealizacja i społeczna odpowiedzialność – dodaje.

Michalina Murawska
Proszę czekać..
Zamknij