Znaleziono 0 artykułów
05.02.2019

Boy de Chanel

Boy de Chanel (Fot. Materiały prasowe)

Francuski dom mody od początku swojego istnienia nie ulegał konwenansom i dzięki innowacyjnym pomysłom legendarnej Gabrielle zmieniał reguły gry obowiązujące w branży mody. Tym razem marka Chanel wprowadza pierwszą w historii linię kosmetyków do makijażu dla mężczyzn Boy de Chanel, którą można kupić w butiku marki w warszawskiej Galerii Mokotów.

Jesteś jedyna w swoim rodzaju – tymi słowami Boy Capel, wielka miłość Mademoiselle Chanel, skomplementował słynną projektantkę. Zawarł w nich jej osobowość; w końcu nie bała się żyć w zgodzie ze sobą i niejednokrotnie łamała powszechne normy społeczne. Tak jak Coco czerpała inspiracje do tworzenia nowych projektów z mody męskiej, tak francuski dom mody dziś sięga do świata kobiet, tworząc pierwszą w historii męską linię do makijażu. Wszystko po to, żeby mężczyzna mógł poczuć się najlepszą wersją siebie. Piękno w wizji domu mody Chanel nie jest bowiem kwestią płci, a tylko i wyłącznie stylu.

Boy de Chanel (Fot. Materiały prasowe)

Zaczęło się od Korei Południowej, gdzie linia Boy de Chanel pojawiła się w sprzedaży we wrześniu 2018 roku. Promowana hasłem „Be Only You” idealnie oddaje ducha marki, który nawołuje do uwolnienia się od wszelkich ograniczeń. Granatowe opakowania i minimalistyczny design skrywają wszystkie niezbędne elementy: podkład, balsam do ust i kredkę do brwi. Trzy produkty, które zagwarantują nie tylko naturalny efekt, ale skutecznie poradzą sobie z wszelkimi niedoskonałościami.

Długotrwały podkład Le Teint dostępny jest w czterech odcieniach. Zapewnia skórze nawilżenie oraz ochronę przed promieniowaniem słonecznym. Dodatkowo delikatna formuła zapobiega nadmiernemu wydzielaniu sebum i idealnie stapia się ze skórą, nie pozostawiając efektu maski. Balsam do ust Le Baume Lévres dzięki formule z olejkiem jojoba oraz masłem shea gwarantuje ośmiogodzinne nawilżenie oraz matowe wykończenie ust. Z kolei kredka do brwi Le Stylo Sourcils pozwoli w perfekcyjny sposób podkreślić brwi oraz nadać im idealny kształt.

Boy de Chanel (Fot. Materiały prasowe)

 

Katarzyna Pietrewicz-Żero
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę