Znaleziono 0 artykułów
27.02.2019

Dua Lipa nową ambasadorką marki Pepe Jeans

Dua Lipa w kampanii Pepe Jeans wiosna-lato 2019 (Fot. David Sims)

Kultowa brytyjska marka łączy siły z jedną z najpopularniejszych wokalistek młodego pokolenia. Dua Lipa zadebiutuje w roli globalnej ambasadorki Pepe Jeans w kampanii na sezon wiosna-lato 2019. Autorem zdjęć jest David Sims.

Młoda, urodzona w Londynie, gwiazda błyskawicznie wspięła się na szczyty list przebojów. Jej debiutancki album „Dua Lipa” z 2017 roku zyskał rzesze fanów na całym świecie, a zaledwie rok później wokalistka została pierwszą kobietą, która otrzymała aż pięć nominacji do nagród Brit Awards. Niecałe dwa tygodnie temu jej singiel „Electricity” został wyróżniony nagrodą Grammy w kategorii Najlepsze Nagranie Taneczne, a sama artystka otrzymała statuetkę w kategorii Najlepszy Nowy Artysta. Wybór Pepe Jeans nie był więc przypadkowy. 23-letnia gwiazda jest w szczytowym punkcie swojej kariery i sama chętnie eksperymentuje ze stylem, który w jej wykonaniu jest kolorowy i zabawny. – Pepe Jeans to brytyjska marka, która powstała bardzo blisko miejsca, gdzie sie wychowałam i teraz mieszkam. Czuję, że coś nas łączy. Jest ważną częścią Londynu i dużo dla mnie znaczy. Zresztą, jak podkreśla Dua Lipa, londyński styl to zupełnie inny klimat niż Mediolan czy Paryż. – Jest w nim coś nieokrzesanego – dodaje.

Dua Lipa w kampanii Pepe Jeans wiosna-lato 2019 (Fot. David Sims)

Kampanię, która nawiązuje do dziedzictwa Pepe Jeans London, uwiecznił brytyjski fotograf David Sims. Sims, który swoją karierę zaczynał od portretowania legend muzyki – Davida Bowiego czy Nirvany, obecnie współpracuje z największymi magazynami mody, także z „Vogue’iem”. Zdjęcia nie prezentują jednak zabawnego i kolorowego wydania artystki. Czarno-białe kadry przedstawiają Duę Lipę w całkowicie naturalnym wcieleniu. Uwagę skupiają klasyczne i ponadczasowe projekty marki, także w wydaniu total look. 

Dua Lipa w kampanii Pepe Jeans wiosna-lato 2019 (Fot. David Sims)

– Dua Lipa jest jedną z najszybciej szybujących w górę światowych gwiazd muzyki, a jej styl doskonale współgra z DNA naszej marki – mówi Mark Blenkinsop, dyrektor marketingu Pepe Jeans. Młodą gwiazdę do współpracy skłoniła również ekologiczna inicjatywa marki, „Tru-Blu”. Celem programu jest doprowadzenie do tego, żeby denim stał się jak najbardziej przyjazny środowisku.

Marka, która swoją działalność opiera się czterech elementach: muzyce, kulturze, denimie i Londynie, zapowiada wiele wyjątkowych akcji z udziałem młodej piosenkarki i ikony stylu.

Dua Lipa w kampanii Pepe Jeans wiosna-lato 2019 (Fot. David Sims)

 

Katarzyna Pietrewicz-Żero
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę