Znaleziono 0 artykułów
07.09.2018

Julie Pelipas twarzą najnowszej kolekcji OCHI

07.09.2018
Julie Pelipas w kampanii OCHI na sezon wiosna-lato 2019 (Fot. Materiały prasowe)

Ukraińska marka OCHI, która specjalizuje się w okryciach wierzchnich, pod koniec września zaprezentowała w Paryżu swoją najnowszą kolekcję. Propozycje brandu na sezon wiosna-lato 2019 roku skupiają się wokół trenczu. Twarzą kolekcji została dyrektor działu mody ukraińskiego „Vogue’a”, Julie Pelipas.

Podobno to studia filologiczne zaszczepiły w projektantce Ianie Kuznietsovej miłość do podróży i odkrywania nowych kultur. W 2016 roku postanowiła więc założyć swoją własną markę odzieżową OCHI. Miała jeden cel – skupić się na konkretnej kategorii ubrań, a dokładniej na okryciach wierzchnich. 

W koncepcji Kuznietsovej nie ma mowy o przypadku. Nazwa marki w języku ukraińskim oznacza oczy. I to właśnie one są punktem kluczowym filozofii OCHI. Okrycia wierzchnie pełnią bowiem rolę oczu, łącznika pomiędzy naszym ciałem, a światem zewnętrznym. W wizji Iany płaszcze, trencze i kurtki stanowią swego rodzaju ochronną warstwę kobiety, która je nosi.

Julie Pelipas w kampanii OCHI na sezon wiosna-lato 2019 (Fot. Materiały prasowe)
Julie Pelipas w kampanii OCHI na sezon wiosna-lato 2019 (Fot. Materiały prasowe)

Właścicielka OCHI tworzy zgodnie z ideą slow fashion. Przykłada dużą wagę zarówno do wysokiej jakości wykonania projektów oraz odpowiedniej jakości używanych materiałów. W najnowszej kolekcji na sezon wiosna-lato 2019 roku stawia na wszechstronność, skupiając się przede wszystkim na trenczu.

Kobieta, która nosi okrycia wierzchnie OCHI to współczesna nomadka, która porzuca swój bezpieczny dom, by wyruszyć na odkrywanie świata. Jej wyprawa wymaga odpowiednich stylizacji, które łatwo będzie zestawić z różnymi częściami garderoby. Nie bez powodu osobą, która zainspirowała powstanie kolekcji, była dyrektor działu mody ukraińskiego „Vogue’a”, Julie Pelipas. Pelipas, która została także twarzą nowej kampanii OCHI, idealnie oddaje ducha marki. Tak jak wspomniana wcześniej nomadka, podróżuje po świecie, opowiadając swoją historię za pomocą stylizacji.

Co marka proponuje na przyszłoroczny sezon? Przede wszystkim naturalną paletę kolorystyczną. W kolekcji uwagę przyciąga musztardowy trencz w wersji midi z dużymi klapami, prosty, beżowy model z efektownymi falbanami na rękawach, a także subtelna i kobieca marynarka w białym odcieniu. Co więcej, projekty zdobią trzy obrazy stworzone specjalnie na potrzeby kolekcji przez ukraińską artystkę Vladę Ralko. Nowoczesne sylwetki z nutką vintage wykonano z lekkich materiałów takich jak bawełna i jedwab. Po raz pierwszy Kuznietsova sięgnęła także po sztuczne futra i sztuczną skórę. 

Kolekcja OCHI na sezon wiosna-lato 2019 roku pojawi się w sprzedaży już w styczniu.

Julie Pelipas w kampanii OCHI na sezon wiosna-lato 2019 (Fot. Materiały prasowe)

 

Katarzyna Pietrewicz
Proszę czekać..
Zamknij