
We wnętrzach Audi City w Warszawie po raz kolejny świętowaliśmy premierę „Vogue Polska Travel” – corocznego dodatku do wakacyjnego numeru, w którym odkrywamy najpiękniejsze i najbardziej inspirujące zakątki Polski. O polskim folklorze, rzemiośle i lokalnej kulturze, które stały się tematem wydania prowadzonego przez Małgorzatę Mintę i Katarzynę Ciejkę/Travelicious, rozmawiali goście wydarzenia: przedstawiciele świata mody, kultury i mediów, a także przyjaciele redakcji „Vogue Polska”. Zabieramy was za kulisy tej premiery.
Partnerami wydarzenia były marki Audi, Martini, Perlage, Lupo i Velo.
1/16 Joanna Horodyńska

O komfort gości zadbało Audi, główny partner wydania "Vogue Polska Travel"

Partnerem wydarzenia było Perlage.
3/16 Max Popławski

4/16 Aleksandra Leonarczyk, Ilona Majer

5/16 Ola Ziarek, Magdalena Brejnak-Rosińska, Marta Zawiślańska

6/16 Anna Dec


Jednym z partnerów wydarzenia była marka Martini.
8/16 Maja Ostaszewska, Tomasz Kolarski


Wydarzenie odbyło się w przestrzeni Audi City przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie.
10/16 Urszula Dębska


Partnerem wydarzenia była marka Velo.
12/16 Max Popławski i Maciej Dąbroś


O oprawę muzyczną wydarzenia zadbał DJ Aftersunday.


16/16 Natalia Bimer

Zaloguj się, aby zostawić komentarz.