
Październik to miesiąc, w którym różowa wstążka staje się symbolem walki z rakiem piersi i przypomnieniem o znaczeniu profilaktyki. Kampania Me, Myself & Touch po raz drugi podkreśla, że najprostszy krok w dbaniu o zdrowie zaczyna się od samobadania. Projekt Tali Dołgowskiej jest manifestem czułości wobec własnego ciała i celebracją wspólnoty kobiet, które wzajemnie się wspierają i inspirują.
Październik od lat jest miesiącem świadomości raka piersi – globalnej inicjatywy znanej jako Breast Cancer Awareness Month, symbolizowanej przez różową wstążkę. W tym czasie szczególnie ważne są profilaktyka i regularne badania, które mogą uratować życie.
Kampania Me, Myself & Touch w drugiej edycji jeszcze wyraźniej zachęca kobiety do comiesięcznego samobadania piersi
Hasło kampanii jest proste: wystarczy kilka minut, by zadbać o siebie i swoje zdrowie. — Samobadanie to początek – gest, który prowadzi do badań USG i mammografii. To nowy rytuał, który powinien być częścią codzienności – podkreśla Tala Dołgowska, doktorantka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, znana ze współpracy m.in. z Miu Miu, MISBHV czy YSL.
Tegoroczny spot kontynuuje historię rozpoczętą rok temu. Wzięło w nim udział niemal 100 kobiet z różnych środowisk – artystek, aktorek, aktywistek, ale też bohaterek spoza świata mediów. Wspólnie tworzą emocjonalny portret odwagi, świadomości i troski o własne ciało. Wśród uczestniczek znalazły się m.in. Zofia Wichłacz, Marietta Żukowska i Katarzyna Cichopek.
Oprawę muzyczną kampanii tworzy nowa, chóralna interpretacja klasyku zespołu Maanam, przygotowana przez producentkę Wioletę Wnorowską i wykonana przez Silesian Chaber Choir Ad Libitum. Chóralne brzmienie nadaje spotowi głębię i pełen emocji charakter.
Różowy październik w przestrzeni miejskiej
Kampania Me, Myself & Touch jest obecna w przestrzeni miejskiej, mediach oraz lokalach partnerskich. Tegorocznym symbolem stały się specjalnie zaprojektowane naklejki z kodem QR, które przypominają o comiesięcznym samobadaniu i prowadzą do materiałów edukacyjnych na Instagramie projektu.
Do inicjatywy włączyli się m.in. NOSPR, Hala Stulecia, Studio Tęcza czy Java Coffee. Wydarzenia objęte są także Patronatem Honorowym Ministerstwa Zdrowia oraz wspierane przez najważniejsze polskie organizacje onkologiczne, w tym Fundację Rak’n’Roll, Federację Amazonki czy Fundację OnkoCafe.
Kampania zyskała również słodki wymiar – MOD Donuts przygotowało limitowaną edycję pączków z nadzieniem malinowo-waniliowym, dostępnych przez cały październik w warszawskich lokalizacjach.
DIRECTION & CONCEPT: Tala Dołgowska @taladolgowska
DOP: Barbara Kai Kaniewska @_barbarakajakaniewska_
MUSIC: Kocham Cię, Kochanie Moje/ Artist: Maanam / REMIX: VOLA Default Remix @voladefault
CHOIR: Silesian Chamber Choir Ad libitum @_adlibitum_
PRODUCTION: Moon Films @the_moonfilms Ewa Kurzawa @evenieve + Małgosia Ciunel @emciunel
COMMUNICATION / PR / MARKETING: Albo Albo @alboalbowarsaw Patrycja Franaszek @franaszka
CHOREOGRAPHY: Michalina Misia Muńko @misiamun
STYLIST: Charlotte Tomaszewska @charlottetomas
MAKE UP: Julia Nykiel @Julia.nykiel_makeup
EDITOR: Anna Garnacrczyk @garne.k
VISUAL COMMUNICATION: Martyna Wędzicka-Obuchowicz @wedzicka_com
POSTPRODUCTION: Vein Postproduction @vein_postproduction Marta Kocher @koczi__
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.