Znaleziono 0 artykułów
26.05.2022

Chanel świętuje Dzień Mamy z przymrużeniem oka i pomocą dzieci

26.05.2022
Fot. Materiały prasowe

Marka Chanel z okazji Dnia Mamy stworzyła krótki film, w którym wykonane przez dzieci rysunki kosmetyków posłużyły jako kostiumy dla tańczących w nich młodych aktorów. Zobaczcie zabawny „La Parade de Chanel”.

Święto wszystkich mam to wielki dzień dumy z dziecięcej kreatywności, która od 2020 roku inspiruje francuską markę Chanel. Dwa lata temu kultowe produkty domu mody, od perfum Chanel N°5 przez Bleu de Chanel po pomadkę Rouge Allure, zostały narysowane odręcznie przez dzieci, a ich prace zostały wykorzystane w billboardowej kampanii reklamowej. W 2021 roku projekty najmłodszych przekuto w wykonane z plasteliny, tektury i tkaniny rzeźby. Teraz przyszła pora na kolejną odsłonę akcji, której pretekstem jest Dzień Mamy. Z tej okazji powstał specjalny spektakl, przypominający te, w których dzieci występują na koniec roku szkolnego – „La Parade de Chanel”.

 

Choreografię do kilkudziesięciosekundowego filmu stworzyła wybitna tancerka Blanca Li, która doskonale opanowała panujący na planie żywioł. – Jedno z dzieci się spóźniło, inne odkryło talent do voguingu, jeszcze inne co chwilę kładło się na podłodze, żeby odpocząć, ktoś odwrócił się w złym kierunku, a ktoś inny twierdził, że jest mu za gorąco – zdradziła artystka zaskoczona ostatecznym efektem i świetną energią płynącą z filmu. W projekcie wzięło udział aż 27 dzieci, tańczących do piosenki „Groove Is In The Heart” Deee-Lite. Młodzi aktorzy przebrani są w kostiumy przypominające gigantyczne wersje kosmetyków: flakonu perfum, lakieru do paznokci, tuszu do rzęs, pomadki czy słoiczków z kremem. Stanowiące podstawę dla scenografów dziecięce rysunki doskonale oddają kody estetyczne marki i mimo, że ilustracje wykonane są z dziecięcą, miejscami pozbawioną precyzji, starannością, to bez problemu można rozpoznać, z którym kosmetykiem ma się do czynienia.

Zuzanna Łukaszewska
Proszę czekać..
Zamknij