Znaleziono 0 artykułów
07.10.2020

#modanaklasykę: Daj szansę muzyce klasycznej

(Fot. materiały prasowe)

Pełna modnych barów i restauracji Hala Koszyki po raz pierwszy gościła artystów Akademii Operowej, działającej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, podczas inauguracji kampanii promującej muzykę klasyczną – #modanaklasykę. Koncerty „Klasyka na Koszykach” odbywają się co tydzień. 

#modanaklasykę to kampania społeczna współtworzona przez organizację pozarządową Julian Cochran Foundation, która od trzech lat popularyzuje muzykę klasyczną we wnętrzach Hali Koszyki. Wydarzenie zawsze przyciąga wiele znanych twarzy – gośćmi są często aktorzy, muzycy, sportowcy i biznesmeni interesujący się muzyką klasyczną.

(Fot. materiały prasowe)

Twórcy wydarzenia chcą udowodnić, że muzyka klasyczna nie jest przeznaczona tylko dla starszego pokolenia. Może być wartościowa dla szerokiego grona odbiorców. Wychodząc z budynku opery, trafia do młodych melomanów.

W wydarzeniach „Klasyka na Koszykach” będzie można uczestniczyć co tydzień, aż do czerwca przyszłego roku. Oprócz koncertów i muzycznych spotkań z twórcami, nie zabraknie solowych popisów śpiewaczek i śpiewaków, koncertów fortepianowych i występów wirtuozów wiolonczeli i skrzypiec. Muzycy, których będziemy mieli okazję wysłuchać, to m.in: Patrycja Wywrot-Nowicka (fortepian), Łukasz Szubski i Krzysztof Włodarczyk (duet fortepianowy), Bednarska Śpiewa (wokalistka),  Małgorzata Godek (fortepian) i Katarzyna Kopiejek (fortepian).

Gwiazdami muzycznej gali otwarcia wydarzenia były trzy diwy: Zuzanna Nalewajek (mezzosopran), Katarzyna Szymkowiak (mezzosopran) oraz Natalia Pawlaszek (fortepian).

– Cotygodniowe koncerty w ramach cyklu „Klasyka na Koszykach”, współorganizowane z Julian Cochran Foundation, przełamują stereotypy i udowadniają, że klasyka może towarzyszyć każdemu człowiekowi, w każdej sytuacji. Takie inicjatywy pomagają nam w tworzeniu publiczności otwartej na muzykę klasyczną, integrują̨ lokalną społeczność oraz są świetną propozycją na spędzanie wolnego czasu w sposób kreatywny i rozwojowy – tak o wydarzeniu mówi Piotr Krowicki, Marketing Manager w firmie Globalworth Poland, właściciela obiektu Hala Koszyki. 

Jagoda Porębska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę