Znaleziono 0 artykułów
06.02.2024

Raport „Sztuka dobrego jutra” odpowiada na pytanie, jak wieść dobre życie

06.02.2024
Fot. Materiały prasowe

Catering Maczfit we współpracy z analityczką trendów Moniką Borycką sprawdzają, jak w czasach ogólnego przebodźcowania i nieustannej presji wieść udane życie. W raporcie „Sztuka dobrego jutra” szukają odpowiedzi na pytanie, co wpływa na nasze szczęście i jaką rolę w tym procesie odgrywa dobre samopoczucie.

Polacy łączą dobre życie z poczuciem bezpieczeństwa

Na czym polega dobre życie? Choć zdawałoby się, że ten termin umyka jednoznacznej definicji, okazuje się, że 80 proc. Polaków potrafi udzielić na to pytanie konkretnej odpowiedzi. Raport „Sztuka dobrego jutra”, przeprowadzony przez markę Maczfit we współpracy z analityczką trendów i CEO TrendRadar Moniką Borycką, wskazuje, że satysfakcjonujące życie kojarzy się przede wszystkim ze stabilnością finansową i poczuciem bezpieczeństwa (60 proc. ankietowanych), zdrowiem fizycznym (57,5 proc.), udanymi relacjami rodzinnymi i towarzyskimi (51,5 proc.) oraz zdrowiem psychicznym i emocjonalnym (42,3 proc.). Z kolei blisko 30 proc. badanych kojarzy dobre samopoczucie ze zrównoważoną dietą.  

Zdrowe odżywianie jest istotnym elementem troski o dobre samopoczucie

W raporcie „Sztuka dobrego jutra”, przeanalizowano również trendy dotyczące pielęgnowania życiowej satysfakcji w nadchodzących latach. Według 26 proc. ankietowanych w osiągnięciu życiowego spełnienia pomocne są drobne, codzienne rytuały, do których zalicza się również regularne posiłki. Zdrowe odżywianie okazało się istotnym elementem troski o dobre samopoczucie według 28 proc. badanych, a 38 proc. osób wyraziło przekonanie, że w przyszłości nastąpi wzrost jakości spożywanych posiłków. Według 26 proc. respondentów rozwiązania takie jak catering będą cieszyły się w przyszłości coraz większą popularnością.

„Nie zaczynaj od diety, zacznij od Maczfit”

W trosce o dobre życie istotne jest również określenie celu działania. Według 53 proc. ankietowanych głównym motorem napędzającym dbałość o własne samopoczucie jest chęć czerpania z życia pełnymi garściami – jak najdłużej i jak najzdrowiej. Maczfit, wychodzi naprzeciw osobom, które choć wiedzą, czego chcą, nie są pewne, jak to osiągnąć, a przez narzucaną sobie presję wpadają w błędne koło restrykcyjnych diet i niedoborów kalorycznych. W nowej kampanii na 2024 rok, z hasłem „Nie zaczynaj od diety, zacznij od Maczfit”, firma zachęca do odzyskania satysfakcji z jedzenia, które także wpływa na poczucie szczęścia. 

Fot. Materiały prasowe

Radość z jedzenia niezależnie od preferencji

Firma Maczfit, która może poszczycić się tytułami Zdrowej Marki Roku, Super Marki i Konsumenckiego Lidera Jakości 2023 roku, z dumą szerzy misję przywrócenia Polakom radości z jedzenia. Maczfit dostarcza posiłki do ponad 3 tys. lokalizacji na terenie całej Polski. Oprócz 10 opracowanych diet, firma oferuje również trzy warianty z opcją wyboru pięciu z 40 dostępnych dziennie posiłków, a także profesjonalne jadłospisy, kierowane do osób o określonych preferencjach żywieniowych: wegan, wegetarian, diabetyków, osób nietolerujących laktozy oraz cierpiących na chorobę Hashimoto.

Karolina Jaźwińska
Proszę czekać..
Zamknij