Innowacyjność, precyzja, wydajność. Na co dzień i na torze wyścigowym

Brad Pitt, spektakularne ujęcia i technologia na najwyższych obrotach – taki jest „F1: Film”, który już od czerwca można oglądać na wielkim ekranie. Partnerem jednej z najbardziej wyczekiwanych premier roku została marka SharkNinja.
„F1: Film” zadebiutował w polskich kinach 27 czerwca. Brad Pitt wcielił się w Sonny’ego Hayesa, byłego kierowcę Formuły 1, który po latach wraca na tor, by pomóc uratować upadający zespół i poprowadzić młodego zawodnika ku zwycięstwu. W pełnym adrenaliny scenariuszu pojawiają się także Javier Bardem oraz Damson Idris. Reżyserem produkcji jest Joseph Kosinski, znany m.in. z „Top Gun: Maverick”.
Firma SharkNinja, z urządzeń domowych klasy premium, po raz pierwszy podjęła współpracę z zespołem filmowym
Choć pozornie daleko jej do toru F1, SharkNinja nieprzypadkowo pojawia się właśnie w tej produkcji. Marka od lat tworzy rozwiązania, które mają ułatwiać codzienne życie. W scenach „F1: Film” widzowie znajdą m.in. popularną maszynę do lodów Ninja CREAMi, przenośną lodówkę FrostVault, suszarki i stylizery z linii Shark FlexStyle oraz bezprzewodowy odkurzacz z funkcją automatycznego opróżniania.
To nie tylko klasyczne lokowanie produktu, ale także budowanie wizerunku marki, która, podobnie jak Formuła 1, stawia na wydajność, precyzję i innowację. W świecie filmu SharkNinja staje się więc naturalnym elementem scenografii i to bez efektów specjalnych.

Partnerstwo z zespołem wyścigowym APXGP to kolejny etap strategii SharkNinja, która z roku na rok coraz silniej zaznacza swoją obecność także w sferze popkultury
Obok wysokiej funkcjonalności, marka inwestuje w design i sposoby opowiadania o codziennych rytuałach domowych również poprzez kino.
– Podobnie jak bohaterowie filmu, my również zawsze dążymy do tego, by robić więcej, lepiej i wykraczać poza oczekiwania. Podchodzimy do tego z precyzją, pomysłowością i ogromną ambicją, by stale podnosić poprzeczkę. Dzięki przełomowym innowacjom, nasze produkty trafiły do milionów domów. Jesteśmy dumni, że możemy wyróżnić naszą firmę i zespół stojący za odkryciami, które każdego dnia zmieniają na lepsze życie ludzi na całym świecie – mówi Mark Barrocas, CEO SharkNinja.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.