Znaleziono 0 artykułów
06.10.2023

Wyrażaj siebie: Nowa kampania Modivo

06.10.2023
Siła autentyczności w nowej kampanii Modivo (Fot. Materiały prasowe)

Najnowsza kampania Modivo skupia się na życiu czterech wyjątkowych kobiet. W towarzyszącej linii serii filmów wystąpiły bohaterki z różnych krajów, które na swój sposób starają się pogodzić przeróżne życiowe role. W wyrażaniu siebie pomagają im ubrania z oferty multibrandu z topowymi markami.

Za koncept serii filmów dokumentalnych Modivo odpowiedzialna jest Ola Szol, dyrektorka marketingu & e-commerce Modivo, która uwieczniła historie wyjątkowych kobiet na tradycyjnej taśmie filmowej 16 mm. Bohaterkami kampanii zostały mieszkanki Polski, Czech, Bułgarii i Rumunii. Są aktywistkami, feministkami i przedsiębiorczyniami. Mają swoje marzenia i cele, które ambitne realizują.

Zawsze mi się chce, nie znam wyrażenia „nie da się” – mówi jedna z bohaterek kampanii, Katarzyna Pilitowska, która wraz z córką Zosią prowadzi bar śniadaniowy Ranny Ptaszek w Krakowie. Katarzyna godzi wiele życiowych ról – pasję do gotowania, pracę wolontariacką i społecznictwo. Zofia zaangażowała się w tworzenie grupy biegaczek i inspiruje kobiety autorskimi filmikami na Instagramie. Obie zgadzają się, że najważniejsze są uważność i troska. – Wsparcie jest bardzo ważne, daje wiarę we własne siły – dodają.

Siła autentyczności w nowej kampanii Modivo (Fot. Materiały prasowe)

Do kampanii zaproszona została również Iva Gumnishka, przedsiębiorczyni, feministka i innowatorka, która wyróżniona została na prestiżowej liście magazynu „Forbes” „30 Under 30” w Bułgarii. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem założonej przez siebie firmy Humans of the Loop, świadczącej usługi szkolenia modeli i walidacji machine learning, koncentrując się na gromadzeniu danych potrzebnych do wolnej od uprzedzeń sztucznej inteligencji.

Zapytana, co chciałaby zmienić na świecie, odpowiada: – Usunęłabym postępujące wymazywanie różnorodności kulturowej i alternatywnych sposobów wyobrażania sobie życia i otaczającego nas świata. I dodaje: – Najważniejsza jest miłość do samego siebie, która jest podstawą, by kochać innych i dać im pokochać siebie.

Wśród bohaterek znalazła się też Klara Pokorna, trenerka jogi, coachka, pasjonatka mody i podróżniczka. Założycielka grupy YogaGangFam, w której motywuje kobiety do bycia lepszą wersją siebie. Klara wierzy, że siły należy szukać przede wszystkim w sobie. – Bycie dla innych przewodniczką jest dla mnie równie ważne, co słuchanie siebie, zwracanie uwagi na własne samopoczucie i robienie tego, co kocham – tłumaczy.

W kampanii pojawiła się także aktywistka z Rumunii, Alina Dumitriu. Od wielu lat aktywnie działa na rzecz osób pokrzywdzonych, a całe swoje życie zawodowe poświęciła pracy w organizacyjnych pozarządowych. Zajmuje się również organizacją wydarzeń wspierających marginalizowane społeczności. – Nie czuję się piękna. Czuję się silna – mówi.


Modivo pomaga bohaterkom kampanii w wyrażaniu siebie poprzez modę. W zależności od sytuacji różne stylizacje pomagają im wejść w odpowiednią rolę. Kreacje pokazane w dokumentach dostosowane zostały do lokalnych trendów, stanowiąc spójną całość z historią o niezwykłych postaciach.

Aleksandra Kupras
Proszę czekać..
Zamknij