Znaleziono 0 artykułów
04.03.2020
Artykuł sponsorowany

Siła indywidualizmu

(Fot. Materiały prasowe)

Perfumy mają tak wiele do zaoferowania: kreatywność, poezję i elegancję – mawia słynny francuski „nos” Antoine Maisondieu, który 1 marca pokazał światu swoją nową genialną kreację – FERRAGAMO.

– Pracuję tak długo, dopóki produkt nie wywoła u mnie emocji – mówi Antoine Maisondieu o swojej pasji. Bo bez względu na to, jak długa i wyrafinowana jest lista składników, która tworzy dany zapach, przy jego ocenie kierujemy się zawsze tym samym kryterium. Sprawdzamy, czy uruchamia zmysły i wyobraźnię. Jeśli nas poruszy, stanie się osobisty. I nie będziemy mogli o nim zapomnieć.

(Fot. Materiały prasowe)

Maisondieu, który ma na swoim koncie kilkadziesiąt najbardziej pożądanych kreacji zapachowych ostatnich lat, jest w tej sztuce mistrzem, a jego nowe dzieło – FERRAGAMO tylko potwierdza jego pozycję wizjonera. W wolnej interpretacji kompozycja jest portretem współczesnego mężczyzny ze snów. Mężczyzny, który kocha innowacje, ale ceni również tradycję. Jest rzeczowy, a jednocześnie kreatywny, silny i wrażliwy. Ambasadorem zapachu został Hero Fiennes-Tiffin, młody brytyjski aktor, znany m.in. z filmu „After”.

FERRAGAMO w zaskakujący sposób łączy cytrusowe i drzewne nuty. Bergamotka i cytryna kontrastują z akordami kwiatów i absolutem liści fiołka. Mocno wybrzmiewa też szlachetny zapach skóry. To nie tylko ciekawy „zwrot akcji”, lecz także nawiązanie do historii włoskiej marki, która swoją potęgę zbudowała na butach, rozchwytywanych przez gwiazdy Hollywood lat 30. Dziś Salvatore Ferragamo jest wielkim domem mody i reinterpretuje klasyczny styl, ale mistrzowskie rzemiosło i dbałość o najmniejsze detale wciąż go wyróżniają. Dlatego w kompozycji wybrzmiewa też klasyczne piżmo, wetiwer i dębowy mech.

(Fot. Materiały prasowe)

Kompozycja zapachu mocno koresponduje z projektem flakonu. Surowość szkła i metalu zostaje przełamana opaską o fakturze skóry z mocnym liternictwem. W podstawie ukryta została charakterystyczna dla marki forma Gancini. To symbol domu mody wzorowany na okuciach renesansowych drzwi Palazzo Ferroni, czyli florenckiej siedziby Salvatore Ferragamo. Kształt jest stałym motywem kolekcji, znajdziemy go w sprzączkach butów, nadrukach apaszek, czy opakowaniu zapachu. 

Zapach FERRAGAMO jest dostępny wyłącznie w perfumeriach Sephora i Sephora.pl.

Basia Czyżewska
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę