
Od lat staram się rzeczy niszowe wprowadzać na salony, a rzeczy salonowe przenosić do niszy. To jest esencja mojego życia artystycznego. Tylko że czasem zbieram baty z obu stron – tak o swojej pracy w wakacyjnym numerze „Vogue Polska” Wojtek Urbański opowiada Angelice Kucińskiej. Producent i kompozytor muzyki odpowiedział także na nasze pięć pytań. Z wideo dowiecie się m.in. dla jakiego miasta mógłby stworzyć dżingiel reklamowy i dlaczego „jałowość emocjonalna” podcastów jest w jego opinii ich największą zaletą.
Wideo Krzysiek Powierża
Zdjęcia Jacek Domański
Asystent fotografa Kuba Czyszewicz
Stylizacje Paulina Tarnowicz
Makijaż i Włosy Aneta Kostrzewa | Visual Crafters
Asystent stylistki Filip Janiak
Produkcja Mateusz Bzówka
Koordynatorka produkcji Natalia Kazimierska
Podziękowania dla Centrum Bankowo-Finansowego Nowy Świat w Warszawie za udostępnienie lokacji na potrzeby sesji zdjęciowej.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.