Znaleziono 0 artykułów
01.12.2019

Focus On: Magda Butrym

Magda Butrym wiosna-lato 2019 (Fot. materiały prasowe)

W jaki sposób Magda Butrym w ciągu pięciu lat zbudowała jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie marek made in Poland? Biznesowe kulisy jej sukcesu odsłonią Jakub Czarnota, CEO marki, oraz Paula Grochowska, client relations manager podczas spotkania, które odbędzie się podczas spotkania 4 grudnia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Projekty Magdy Butrym można znaleźć w luksusowych butikach, m.in. w Warszawie, Paryżu, Londynie i Nowym Jorku, a także na prestiżowych platformach e-commerce’owych, np. Moda Operandi, Mytheresa i Net-a-Porter. Na długiej liście gwiazd, które pokochały kreacje autorstwa Polki, znalazły się Victoria Beckham, Jennifer Lawrence, Bella Hadid, Irina Shayk i Emily Ratajkowski.

W jaki sposób Magda Butrym w ciągu zaledwie pięciu lat osiągnęła status jednej z najbardziej rozpoznawalnych na świecie marek made in Poland? Czy opierając produkcję na lokalnym rzemiośle, można zbudować silną pozycję na rynku i konkurować z wielkimi domami mody? Jak to się stało, że projekty tej polskiej marki na stałe zagościły w szafach takich influencerek, jak: Marta Cygan, Sophia Roe, Débora Rosa, TyLynn Nguyen i Anna Litva? Jaką rolę odegrał w tym Instagram?

(Fot. materiały prasowe)

Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można usłyszeć podczas spotkania „Focus On: Magda Butrym”. CEO marki Jakub Czarnota oraz client relations manager Paula Grochowska opowiedzą m.in. o biznesowych kulisach tego polskiego brandu, jego wprowadzaniu na rynki zagraniczne, a także o znaczeniu budowania i utrzymywania relacji z klientami. Spotkanie odbędzie się 4 grudnia (środa) o godz. 19 w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

To już kolejne spotkanie organizowane przez Fashion Management Club. FMC to studenckie koło naukowe działające przy stołecznej SGH, które już od ponad dekady bada świat mody z perspektywy biznesu i sztuki. Gośćmi poprzednich byli m.in. szefowa stylistów „Vogue Polska” Karolina Gruszecka, dyrektor ds. marketingu i PR „Vogue Polska” Szymon Machnikowski, fotografka Zuza Krajewska i projektantka Zofia Chylak.

Zapisy na wydarzenie trwają do 1 grudnia (do końca dnia). Więcej informacji pod linkiem.

Julia Właszczuk
Proszę czekać..
Zamknij
Vogue Polska
Drogi Czytelniku,

Żeby móc dalej dostarczać Ci materiały redakcyjne wysokiej jakości i zgodne z Twoimi zainteresowaniami, potrzebujemy zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jednocześnie zapewniamy, że dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo, nie zwiększając w żaden sposób naszych uprawnień. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę.

Pliki cookie

Strona vogue.pl korzysta z plików tzw. cookie, w celu dostosowania jej funkcjonalności do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje w zakresie polityki prywatności i zasad wykorzystania plików cookies dostępne są TUTAJ.

Wyrażam zgodę