
Letnia odsłona Charlotte to nie tylko sezonowe menu, ale i zachęta do celebracji najprostszych przyjemności. W ramach kampanii przygotowanej wspólnie z marką Perrier, francuska piekarnia i bistro zaprosiła do współpracy Filomenę Smołę – artystkę reprezentowaną przez warszawską galerię Objekt.
Charlotte to sieć francuskich piekarni, znanych z minimalistycznego wystroju, domowych konfitur i świeżych wypieków, stała się nie tylko miejscem na śniadanie, ale też przestrzenią spotkań i codziennych rytuałów. W menu klasyka francuskiej kuchni – croissanty, tartines, wina i sery – uzupełniana jest sezonowymi nowościami, a atmosfera przeplata paryski klimat z energią wielkich miast.

Współpraca Charlotte i Perrier to kampania łącząca sztukę użytkową, francuską tradycję i współczesny styl życia
W te wakacje piekarnia połączyła siły z marką Perrier, która ma długą historię artystycznych współprac – charakterystyczną, zieloną butelkę interpretowali już m.in. Salvador Dalí i Andy Warhol. Tym razem brand sięgnął po polski talent. Filomena Smoła stworzyła specjalnie na potrzeby projektu unikatową serię subtelnych, szklanych form, wyraźnie zakorzenionych w estetyce wody Perrier. Dzieła można oglądać w Charlotte Bouillon przy Nowym Świecie w Warszawie, a także w krakowskiej Charlotte Menora oraz we Wrocławiu w Pasażu Pokoyhof.

Kampanii towarzyszy letnie menu, zaprojektowane z myślą o lekkich smakach, które orzeźwiają w upalne dni. W zestawie z wodą Perrier pojawiły się m.in. wegańskie galaretki cytrynowe, beza z musem z marakui i ananasem, a także sałatka z arbuzem, miętą, ogórkiem i fetą.
Akcja potrwa do końca sierpnia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.